Rocketman – Pravila igre

Opis igre

  • Rocketman je igra na sreću u kojoj korisnik ulaže opkladu pre početka runde, a cilj igre je da se pokupi dobitak pre nego što raketa eksplodira.

Dužina trajanja runde

  • Svaka runda igre traje u proseku 20 sekundi, dok je maksimalno trajanje igre 135 sekundi kada množilac dostigne maksimum.
  • Pre nego što runda počne, korisnik ima 5 sekundi da izvrši opkladu/e pre nego što raketa poleti. Jednom kada su sve opklade konačne, igra počinje i raketa poleće uz animaciju, a množilac se povećava svakih 100 milisekundi.

Cilj igre

Korisnik treba da pokupi dobitak pre nego što raketa eksplodira i igra se završi.

  • Ako korisnik pokupi dobitak pre eksplozije rakete, njegov dobitak je iznos opklade pomnožen množiocem u trenutku klika na dugme ISPLATI.
  • Ako korisnik ne izvrši isplatu pre nego što raketa eksplodira, korisnik gubi svoj ulog/e u igri.
  • Korisnik može staviti jednu ili dve opklade po rundi.

Autoplay/Autopayout

  • Korisnik može izabrati opciju autoplay, gde se unapred definisani iznos opklade automatski stavlja na svaku rundu igre, kao i auto-isplata gde će se igra automatski isplatiti ako se dostigne unapred definisani množilac.

Da bi opklada bila važeća i prihvaćena, moraju biti ispunjeni sledeći uslovi:

  • Min ulog po uplati 10,00 rsd
  • Max ulog po uplati 30.000,00 rsd
  • Max isplata po opkladi 15.000.000,00 rsd
  • Minimalan mnozilac x1,01 , a maksimalan mnozilac x20.000

Jackpot

  • Jackpot je zasnovan na “misterioznom jackpotu” gde se iznos i jackpot dobitnik nasumično određuju.