Na osnovu Zakona o igrama na sreću ("Službeni glasnik RS",br. 18/2020), i odredaba Pravilnika o bližim uslovima, odnosno sadržini pravila igara na sreću („Službeni glasnik RS“ broj 152/20) i Odluke o osnivanju društva „Phuket” d.o.o. Beograd, Južni bulevar 144, direktor društva, Draženko Ruljić, saglasno Odluci od 05.07.2022. godine, donosi sledeća:
IZMENE I DOPUNE PRAVILA O PRIREĐIVANJU POSEBNIH IGARA NA SREĆU PREKO SREDSTAVA ELEKTRONSKE KOMUNIKACIJE
UVODNE NAPOMENE
· Priređivač: pravno lice koje organizuje klađenje na sportske i druge događaje putem sredstava elektronske komunikacije
· Zvaničan sajt: Internet sajt putem koga priređivač organizuje igru na sreću – klađenje u ime i za račun društva
· Događaj: događaj je svako buduće neizvesno dešavanje za koji se unapred ne zna ishod
· Klađenje: posebna igra na sreću u kojoj se učesnik kladi na ishode sportskih (rezultate utakmica, klađenje na trke konja i pasa i sl.) i drugih stvarnih (plesnih, pevačkih, muzičkih i sličnih događaja), odnosno virtuelnih događaja, predloženih od strane priređivača, pri čemu okolnost koja odlučuje o dobitku ili gubitku ne sme biti nikome unapred poznata i mora biti takva da na ovu okolnost ne mogu uticati ni priređivači ni učesnici. Klađenje se sastoji od prijema uloga od učesnika pod uslovima koje predlaže priređivač
· Uživo klađenje: Klađenje na događaj u toku kao i za vreme pauza (poluvreme i slično). Za uživo klađenje, uplata se može vršiti u toku trajanja događaja. Za uživo klađenje važe ista pravila kao i za klađenje pre početka meča, izuzev ako nije naznačeno drugačije
· Ponuda: lista događaja i njihovih ishoda sa kvotama objavljenim na zvaničnom sajtu priređivača
· Tip igre: prognozirani ishod na koji se može izvršiti opklada u okviru događaja
· Opklada: je uplata (ulog) novčanog iznosa u domaćoj valuti na izabranu kombinaciju koja može ostvariti pojedinačni dobitak
· Učesnik/korisnik: punoletno fizičko lice koje učestvuje u klađenju i koje ispunjava zakonske uslove za učestvovanje u klađenju. Učesnik momentom uplate prihvata ova Pravila i pristupa klađenju pod uslovima iz istih
· Ulog: uplata, uloženi novčani iznos u domaćoj valuti koji učesnik uplaćuje prognozirajući ishod događaja
· Kombinacija: niz tipova igara. Broj tipova u nizu koji čini jednu kombinaciju je između minimalnog i maksimalnog broja događaja za klađenje koje je priređivač odredio
· Sistem: poseban način formiranja broja kombinacija za klađenje. Formiranjem grupa događaja učesniku se omogućava uvećanje ukupnog broja kombinacija za klađenje
· Ishod: rezultat izabranog tipa igre u okviru događaja za koji je priređivač odredio kvotu
· Obrada podataka: proglašenje opklada (dobitnim, gubitnim ili nevažećim) u skladu sa postignutim rezultatom
· Tiket: je elektronski obrazac za učešće u igri na sreću koji je izdao priređivač, a koji se sastoji od jedne ili više istih ili različitih kombinacija
· Multitiket: je obrazac za učešće u igri, koji se sastoji od više tiketa prikazanih u neprekidnom nizu
· Dobitak: pozitivan rezultat opklade, postignut učestvovanjem u klađenju. Uslov za dobitak jeste prethodni odgovarajući novčani ulog učesnika na izabrane kombinacije na osnovu kojeg je dobitak ostvaren
· Očigledna greška: svaka greška u ponudi vezana za sam događaj, a vezana za kvote, učesnike, vreme i mesto odigravanja utakmica, nemogućnost provere tačnosti rezultata, štamparskih grešaka u ponudi ili bilo kog drugog razloga za koji priređivač proceni da je uticao na ispravnost klađenja
· Povraćaj: vraćanje učesniku uloga u slučaju da je, iz bilo kog razloga, klađenje nevažeće
· Nevažeće klađenje: situacija kada se umesto ispisane kvote na tiketu proglašava kvota 1.00 (npr. odložen meč, otkazan meč, pogrešan par itd.)
· Udruženo klađenje: serija istih ili sličnih tiketa odigranih u istom kalendarskom danu na internet sajtu od strane više učesnika za koje priređivač posumnja da su se udružili radi izbegavanja ograničenja postavljenih ovim pravilima
· Kvota: cifra kojom se množi ulog da bi se izračunao potencijalni dobitak
· Domaćin: Ekipa ili takmičar prvonavedeni na listi ponude (oznaka 1.) – ne mora biti faktički domaćin Događaja
· Gost: Ekipa ili takmičar drugonavedeni na listi ponude (oznaka 2.) – ne mora biti faktički gost Događaja
· Turnir: Takmičenje većeg broja učesnika (pojedinca, takmičara ili ekipa) koji se bore za što bolji plasman
· Hendikep: je prednost koja se daje autsajderu ili oduzima favoritu, kako bi se poravnao mogući ishod događaja i uvećala vrednost klađenja. Hendikep se prikazuje i dodaje ostvarenom rezultatu prvonavedenog tima/takmičenja.
· Favorit: ekipa ili takmičar koji, po mišljenju priređivača, ima veće šanse da ostvari bolji rezultat
· Autsajder: ekipa ili takmičar koji, po mišljenju priređivača, ima manje šanse da ostvari bolji rezultat
· Zvanični izvori informisanja: 1) zvanični sajt organizatora takmičenja; 2) zvanični sajt domaćina takmičenja; 3) zvanični sajt tima domaćina; 4) zvanični sajt gostujućeg tima. “Livescore” internet sajtovi nisu zvanični i merodavni prilikom obrade podataka. Ukoliko se informacije razlikuju, za zvaničan se uzima rezultat uzet sa izvora koji je najviši u gore navedenoj hijerarhiji (prvo zvanični sajt organizatora takmičenja potom zvanični sajt domaćina takmičenja itd.)
· Zaključena igra - pod zaključenom igrom smatra se ona opklada kod koje se krajnji ishod više ne može promeniti do kraja događaja
· Promo račun: je račun koji ima svaki učesnik na sajtu i na koji mu se akumuliraju promo sredstva učešćem u raznim marketinškim ili promo aktivnostima priređivača
· Promo sredstva: sredstva koja priređivač dodeljuje kroz razne promotivne aktivnosti. Mogu se korisiti kao ulog u skladu sa pravilima promocije i ne mogu se isplatiti sa Promo računa korisnika
· Promo kod: je kod (šifra) koji učesnik može da iskoristi kako bi ostvario pogodnosti tokom trajanja marketinških ili promotivnih aktivnosti priređivača. Korišćenje promo koda, na za to predviđenom mestu, obavezuje učesnika da prihvata uslove korišćenja određene od strane priređivača
· Virtuelni događaj: je kompjuterski generisan događaj ili drugi neizvesni događaj čiji ishod određuje generator slučajnih brojeva (RNG), na primer (virtuelni fudbal, virtuelno klađenje na brojeve, virtuelne trke konja i pasa i sl.)
· Samoisključenje: opcija kojom učesnik odlučuje o delimičnom ili trajnom samograničenju učestvovanja u klađenju, a na osnovu podnetog zahteva priređivaču
· Zatvaranje korisničkog naloga: Predstavlja pravo priređivača da isključi učesnika iz Sistema priređivača na osnovu procene Priređivača.
- KLAĐENJE -
PREKO SREDSTAVA ELEKTRONSKE KOMUNIKACIJE
Član 1.
Ovim pravilima uređuje se priređivanje igara na sreću klađenja preko sredstava elektronske komunikacije, kao i ostalih posebnih igara na sreću preko sredstava elektronske komunikacije i ona sadrže odredbe o priređivanju klađenja, uslovima za učešće u klađenju, mestu priređivanja klađenja, ceni jedne kombinacije, roku za prijem uplata, fondu dobitaka, objavljivanju rezultata igre, roku isplate dobitaka, obaveštavanju učesnika o pravilima klađenja, postupku u slučaju otkazivanja ili promene vremena održavanja događaja, odgovornosti priređivača, kao i o drugim pitanjima od značaja za priređivanje klađenja.
Član 2.
Ovim Pravilima o priređivanju posebnih igara na sreću preko sredstava elektronske komunikacije (u daljem tekstu: Pravila) utvrđuju se i regulišu ugovorni odnosi između "PHUKET" d.o.o. Beograd, sa sedištem na adresi Južni bulevar 144, Beograd, šifra delatnosti 9200 kockanje i klađenje, PIB 107132843, kao priređivača igre (u daljem tekstu: priređivač) i fizičkog lica registrovanog kao učesnika u igrama na sreću (u daljem tekstu: učesnik).
Član 3.
Ova pravila predstavljaju opšte uslove za zaključenje ugovora po pristupu za učešće u svim vrstama klađenja kod priređivača, a koji se smatra zaključenim kada učesnik izvrši registraciju na sajtu priređivača. Nakon sprovedenog postupka registracije učesnika, smatra se da učesnik prihvata ova Pravila.
Ova pravila obavezuju priređivača i učesnike u klađenju i oni su dužni da ih se u potpunosti pridržavaju. Ovaj ugovorni odnos zaključuje se na neodređeno vreme i svaka ugovorna strana ga može otkazati.
Član 4.
Za isplatu dobitaka ostvarenih u igrama na sreću preko sredstava elektronske komunikacije garantuje Priređivač.
Član 5.
Priređivač unapred određuje događaje i kvote za klađenje, a učesnik slobodnom voljom bira tipove igara kojima obeležava ishod ponuđenog događaja ili grupe događaja, čime priređivač izdaje elektronski obrazac za učešće u igri (tiket).
Član 6.
Odredbe ovih Pravila važe i primenjuju se za sva klađenja, koja je moguće organizovati u grupnim i individualnim disciplinama i u raznim drugim događajima, koji po svojoj prirodi mogu da budu predmet igara klađenja u skladu sa Zakonom o igrama na sreću.
Učesnik se na način određen ovim pravilima može kladiti na:
1) ishode pojedinačnih ili grupnih sportskih događaja (rezultate utakmica, klađenje na trke konja i pasa i sl.)
2) određeni događaj u toku sportskog takmičenja (broj postignutih golova, tačan rezultat, broj golova na poluvremenu i na kraju utakmice, ko će prvi dati gol, koji će igrač/tim biti najbolji strelac, u kom poluvremenu će biti postignuto više golova, ko daje više ili manje golova i sl.);
3) druge stvarne događaje (plesne, pevačke, muzičke i slične događaje), kao i na svaki drugi događaj za koji se unapred ne zna ishod, koji je jasno merljiv i za koje postoje jasni i jednoznačni rezultati
4) Fantasy sportove
5) Virtuelne događaje (virtuelni fudbal, virtuelno klađenje na brojeve, virtuelne trke konja i pasa i sl.)
6) Gambling igre
7) Elektronske sportove (eSports)
Priređivač ima mogućnost da tipove igara iz jednog sporta ili događaja primeni u drugom sportu ili događaju ukoliko su uslovi igre isti ili slični. Pravila po kojima se primaju takve opklade su ista ukoliko se koriste standardni tipovi igara koji su navedeni u Članu 7, a ako se ne koriste priređivač se obavezuje da dodatak pravila se definicijom tipova igara objavi na internet sajtu i u listi ponude.
Član 7.
DEFINICIJA TIPOVA IGARA
U nastavku su definisani tipovi igara u ponudi priređivača, osim ukoliko drugačije nije određeno na samom tiketu
KLAĐENJE FUDBAL
|